De Vreemde Eend op Facebook De Vreemde Eend op Twitter De Vreemde Eend op Instagram De Vreemde Eend op Pinterest Email naar kwaak@devreemdeeend.be

Webshop en winkel De Vreemde Eend

 

Webshop en winkel in Kortrijk. Openingsuren.
Woondecoratie, geschenken, accessoires.
Bijzonder, persoonlijk en uniek  Contact.

 

Verzending B €5,95. NL €7,95. Gratis vanaf €75.
Veilig online betalen. 14 dagen retourgarantie.
Gratis afhalen in Kortrijk. Prijzen btw incl.

Verzenden

Afhaling

Na het plaatsen van je online order, kan je jouw bestelling ophalen in onze inspiratiewinkel in de Wijngaardstraat 24, 8500 Kortrijk. Zodra we je online betaling ontvangen hebben, mailen we jou een factuur. Vanaf dat moment ligt jouw pakje klaar in onze winkel en kan je dit ophalen tijdens de openingsuren.

Bij vragen kan je Mieke contacteren op het nummer +32 (0)497.44.84.72 of via kwaak@devreemdeeend.be.

Om je pakje op te halen, breng je jouw orderbevestigingsmail mee. In de winkel ontmoet je dan ook De Vreemde Eend achter deze webshop! Bij afhaling betaal je vanzelfsprekend geen verzendkosten.

Verzendkosten

De levering van de pakketten kan enkel plaatsvinden in België en Nederland. Als jouw bestelling €75 of meer bedraagt dan wordt jouw pakket gratis verstuurd naar elk adres in België en Nederland.
Voor bestellingen van minder dan €75 betaal je verzendkosten. Deze bedragen €5,95 voor verzending naar een adres in België en €7,95 voor verzending naar een adres in Nederland.

Levertermijn

De Vreemde Eend werkt voor de levering van de pakketten samen met Bpost. In België ontvang je jouw pakket in principe binnen drie werkdagen na ontvangst van je betaling. In Nederland is dit binnen vijf werkdagen na ontvangst betaling.

Als je twijfelt of je jouw gewenste artikel zal ontvangen tegen een specifieke datum (vb. voor een verjaardagsfeest) kan je Mieke bellen om dit te vragen op het nummer +32 (0)497.44.84.72. Als de bestelling wordt verzonden, ontvang je hiervan bericht op het e-mailadres dat je ingevuld hebt tijdens het bestelproces. 

Afleveradres

De levering van de pakketten kan enkel plaatsvinden in België en Nederland. In België kan je kiezen voor afhaling bij De Vreemde Eend in Kortrijk, levering op je thuisadres, levering op een ander adres of levering in een postpunt van Bpost. Er zijn veel postpunten in België dus je vindt er zeker eentje dat voor jou dichtbij en open is op het moment dat voor jou het beste past.
In Nederland kan je kiezen voor levering op je thuisadres, levering op een ander adres of levering in een postpunt in België.

Als je levering aan huis opgegeven had, maar bij levering is toch niemand aanwezig, dan zal de koerier een briefje in de brievenbus achterlaten. Daarmee kan je een tweede aanbieding aanvragen of het pakket ophalen bij een plaatselijk postpunt.

Opvolgen van de bestelling

Op elk ogenblik kan je jouw bestelling opvolgen. Op het e-mailadres dat je ingevuld hebt tijdens het bestelproces ontvang je bevestigingen van betaling en verzending. Als je je aanmeldt op “Persoonlijk overzicht” op de webshop kan je ook de status van je bestelling opvolgen.
Zodra het pakket verzonden is, vind je er een uniek traceernummer. Op de website http://www.bpost.be/track/ van Bpost kan je ook jouw pakket volgen.

Problemen na levering

Alle artikelen zijn stevig verpakt om hen een optimale bescherming tijdens het transport te verzekeren. Als je bij de levering toch merkt dat er iets gebroken is, stuur dan binnen de 24 uur een mail met de omschrijving van het probleem en een duidelijke foto van de breuk. Dit kan via kwaak@devreemdeeend.be.
De Vreemde Eend doet daarna het nodige om het artikel te vervangen. Terugsturen doe je naar: De Vreemde Eend, Tuighuisstraat 7, 8500 Kortrijk, België.